Sağlıklı Yaşam Yolculuğu

Merhaba değerli okuyucular;

          İlk yazımızda sizinle tanışmak istiyorum. Umarım bu tanışma ilerde çok güzel kaynaşmalara, sohbetlere vesile olur. Ben Anadolu’nun küçük kasabasında geleceğimize tohum eken bir öğretmenim. Ve bundan öte 24 yaşında bir genç kızım. Burada sizinle 46 bedenden 36 bedene olan serüvenim üstüne konuşacağız. Yeri gelecek dertleşeceğiz yeri gelecek bilgileneceğiz. Kısacası kâh gülüp kâh eğleneceğiz. Sağlıklı beslenme nasıl yapılır, obeziteden nasıl dönülür, bu süreçte ne yenir ne içilir nerelere gidilir nerde hayır denir? İşte tüm bu soruların cevabını paylaşacağım sizinle. Bedenden giden 27 kilo sonrası nasıl bir hayat ile karşılaştım neler yaşadım çevrem her şeyden nasıl tepki verdi? Ve her şeyden önemlisi nasıl başladım beni buna iten neydi?

                           Yeni yazımızda sizlerle birlikte olana kadar sağlıklı kalınJ

0 yorum:

Yorum Gönder

Bumerang - Yazarkafe

Download

Bumerang - Yazarkafe

Blockquote